Social Icons

Saturday, April 1, 2017

DO SUPPLEMENT REALLY WORKS?

Assalamualaikum wbt..

Salam sejahtera dan terima kasih kepada anda yang sudi membaca blog Suhaila...

Fenomena Shaklee tengah melanda rakyat Malaysia, baru-baru ini satu forum mengenai tajuk "Do Supplement Really Work?" yang telah dianjurkan oleh pihak Shaklee di Kuala Lumpur, yang dihadiri oleh Presiden Shaklee Malaysia, Helen Lam.

Seramai 3 orang panel telah dijemput khas bagi membincangkan isu ini..

Siapakah mereka bertiga ini?

Dr. Bruce Daggy - Naib Presiden Kanan Penyelidikan dan Pembangunan Sains Shaklee Corporation.



Dr. Rajbans Singh - Presiden Persatuan Kesihatan Malaysia



Caleste Lau Wai Hong - Pengurus Dietetik Pusat Perubatan Sunway


Keratan Akhbar yang membincangkan tajuk "Do Supplements Work"










Ini menunjukkan pihak Shaklee sangat sangat mengambil serius tentang penekanan tentang pengambilan makanan tambahan dalam diet harian penduduk Malaysia amnya..

Tujuan forum ini diadakan adalah bagi membuka mata seluruh rakyat Malaysia agar menitik berat mengenai kesihatan dan pengamalan makanan tambahan.

Ketiga-tiga panel ini sangat bersetuju dengan pengambilan makanan tambahan dapat mengurangkan pelbagai risiko penyakit yang telah menyerang pelbagai golongan rakyat di Malaysia.

Jika anda menyahut seruan ini, dan ingin mengetahui bagaimana untuk mendapatkan supplement Shaklee, boleh hubungi saya, Suhaila 01126047745..

Jika anda juga ingin mengetahui apakah kebaikan menjadi ahli shaklee anda boleh baca entri ini DISINI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my