Social Icons

Friday, March 31, 2017

PELUANG MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Peluang Menjana Pendapatan

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta ribuan terima kasih kepada anda yang telah sudi berkunjung ke blog Suhaila..

Selamat Datang juga diucapkan ke dunia SHAKLEE - dimana peluang Shaklee terbentang luas hasil gabungan harmoni Falsafah, Produk dan Pelan Perniagaan kami.

Sertai kami untuk mendapat peluang menjana pendapat 

Pelan jualan Shaklee memaparkan keunikan manfaat kewangan, insentif dan kepimpinan yang mengiktiraf perkembangan jualan dan membantu pemilik perniagaan ini membina organisasi yang kukuh serta menjana keuntungan lumayan.

Shaklee menawarkan kaedah yang berkesan dalam mempertingkatkan kewangan dan memenuhi gaya hidup anda.

Usah bertangguh, hubungi saya untuk menjana pendapat anda dengan segera

Program Ganjaran

Shaklee menawarkan peluang untuk memperolehi ganjaran daripada beberapa aktiviti pembangunan perniagaan. Peratusan ganjaran adalah berdasarkan jualan produk dan juga kejayaan anda dalam melahirkan pemimpin perniagaan yang mengemudi pasukannya untuk menduplikasi usaha anda.

Lebih besar kumpulan anda, maka lebih banyak ganjaran yang anda perolehi! Peluang ini ternyata tiada hadnya.

Pelan perniagaan Shaklee yang telus


Program Kereta


Program subsidi kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua pemimpin jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.

Pemimpin jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk program subsidi kereta.

Program Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat supervisor, anda boleh mula memperolehi mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat (Shaklee).

Pakej Umrah ditaja sepenuhnya oleh Shaklee

pakej luar negara ditaja sepenuhnya oleh Shaklee

Pakej luar negara ditaja sepenuhnya oleh Shaklee

Pakej 'cruise' ditaja sepenuhnya oleh Shaklee



Testimoni Kejayaan 




Cara Mulakan

Mulakan langkah anda


Mulakan langkah anda untuk mencapai segala yang anda hajati, Hubungi saya untuk ketahui bagaimana peluang pendapatan Shaklee yang lumayan dapat membantu anda menikmati kehidupan yang lebih sempurna.

Hubungi saya
Suhaila Bt Mamat
SID:1077576
01126047745





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my