Social Icons

Tuesday, March 26, 2019

MOBILE SPA : BUSSINESS IDEAL BUAT SURIRUMAH

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua kerana sudi klik klik ke blog Suhaila. Suhaila doakan anda semua dilimpahi rahmat dan dimurahkan rezeki.

Sudah menjadi trending zaman sekarang ni, ramai yang sudah mula mencari side income untuk menambah pendapatan keluarga mahupun diri sendiri. Tidak ketinggalan juga buat suri rumah, betul kan.

Dunia tanpa sempadan sekarang ni banyak membuka jalan untuk lebih ramai orang mencari side income. Rugi sangat siapa yang lepaskan peluang ni. Kalau boleh suri rumah pun nak jugak pegang duit hasil tangan sendiri kan.

Adakah anda salah seorang yang sedang tercari-cari busines apa yang sesuai, tetapi mencari ciri-ciri yang sesuai untuk seorang suri rumah, contohnya..
👉yang tidak mengganggu jadual/tugasan harian rumah tangga,
👉anak-anak dan suami tidak terabai,
👉yang penting kalau boleh mestilah nak cari income per/hour yang lumayanlah, betul tak? Heheee
👉dan kalau boleh nak kerja yang enjoy dan seronok untuk dilakukan.

Sebenarnya banyak je kerja lain yang suri rumah boleh buatkan, tapi kenapa Suhaila syorkan anda buat mobile spa?



Untuk pengetahuan anda semua, mobile/home spa merupakan salah satu bisness yang sedang viral sekarang ni. Mungkin ada yang merasakan bisnes ini lebih sesuai kepada mereka yang sukakan kecantikan atau lebih sesuai untuk mereka yang have-have jer..

Sebenarnya, bisness mobile spa ni sangat sesuai kepada sesiapa sahaja, terutamanya surirumah sepenuh masa tau. Kenapa? Ni antara 8 sebab kenapa anda patut pilih kerjaya sebagai beautician spa sebagai part time business ideal buat surirumah untuk menjana pendapatan yang lumayan.

1. TIME FLEXIBLE

Dari segi masa, suri rumah sepenuhmasa adalah lebih flexible daripada mereka yang bekerja. Contohnya, ada custemer yang lebih suka memanjakan diri mereka ketika waktu pagi dimana tiada gangguan dari anak-anak yang sudah ke sekolah. Ada pula yang suka malam-malam dimana waktu anak-anak sudahpun tidur. Karenah pelanggan kan macam-macam hado, tak gituu.. hehee

Jadi masa temu janji tu lebih flexible, yelah kita buat bisness servis ni, kalau boleh kita yang ikut masa custemer kan. heheee




2. MESRA WANITA

Kursus Spa The Walking Beauty (TWB) ni sangat-sangat mesra ibu-ibu tau, bukan setakat mesra wanita je. Terdapat banyak kursus-kursus spa diluar sana yang anda boleh pilih mengikut kemampuan. Ada yang free dan ada juga yang berbayar.

Tetapi apa yang istimewa tentang kursus spa TWB adalah, sebelum anda membuat sebarang keputusan untuk membuat pembayaran, kami ada menyediakan satu kelas preview secara PERCUMA di group wasap. Dimana akan diadakan setiap minggu.

Dari group preview secara percuma itu, anda boleh bertanyakan apa sahaja yang anda ingin tahu mengenai kursus spa TWB. Jadi banyak masa yang anda boleh ambil untuk membuat keputusan.

Manakala dari segi tempoh kursus pula, kursus spa TWB mengambil masa hanya SATU HARI sahaja, berbanding kursus-kursus diluar sana yang ada mengambil masa berminggu-minggu, berbulan malah bertahun lamanya.

Jadi untuk kita sebagai suri rumah tangga ni, tak nak lah pergi kursus yang lama kan. Anak dan suami siapa nak jaga.. hehee


3. ONE TO ONE TRAINING

Mesti anda tertanya-tanya, boleh ke pandai, kalau kursus hanya dalam satu hari? cincai sangat ke belajar? Sebenarnya kami menyediakan sistem yang sangat best iaitu kursus sacara direct training. Maknanya, tidak hanya belajar secara teori, tetapi belajar terus secara paktikal. Rasanya lagi cepat kan belajar secara praktikal, berbanding hanya teori secara beramai-ramai.

Training pula, secara one to one, maknanya setiap sesi hanya ada seorang pelajar dan seorang trainer. Trainer akan sediakan segala kelengkapan spa, anda hanya bawa diri je. Dan lagi satu, jika anda tidak berkesempatan untuk ke tempat trainer untuk menjalankan kursus, anda juga boleh request trainer untuk ke tempat anda.

Itulah yang bestnya kursus spa TWB ni, sangat memahami wanita dan ibu-ibu. Best kan.



4. INCOME PER HOUR LUMAYAN

Untuk pengetahuan anda, mobile spa ni satu bisness yang senang sangat untuk anda dapatkan instant cash tau. Biasanya bisnes yang berkait dengan wanita ni, memang senang, high demand dan evergreen. Dimana ada wanita disitu ada peluang untuk dapat instant cash tau. heheee.

Anda boleh bayangkan ye bayaran untuk SATU JAM sesi facial bersamaan dengan bayaran sehelai upah jahit baju kurung yang mengambil masa SEHARIAN untuk menjahitnya. Itu pun kalau pelanggan terus bayar, kalau tak cukup bulan baru dapat upah. Begitulah contoh perbandingan income per hour yang bakal anda perolehi nanti. Itu baru seorang satu jam.

Anda boleh kira sendiri kalau sehari anda dapat beberapa orang, dan ada pula yang mengambil pakej. Contoh pakej pengantin yang ada sesi sauna, mandi aura susu, facial, urutan tangan dan kaki. Tak ke lumayan income anda sehari tu. hehee



Kalau tak, takkan lah ada beautician suri rumahtangga yang boleh hadiahkan handphone berharga 4 angka untuk suami, dan ada yang mampu pindah rumah dengan hanya buat mobile spa TWB. heheheee





5. MODAL BAWAH 2K

Bila nama nak buka/buat bisnes mestilah perlukan modalnya kan. Sebaik-baik bisnes untuk newbie adalah modalnya dibawah RM2k. Tetapi mungkin ramai yang tiada modal buat masa sekarangkan, sebab tu tengah cari side income, betul tak?




Ada banyak cara untuk dapatkan modal, contoh mudah ialah buat pinjaman dengan kelaurga terdekat ataupun sekarang banyak agensi yang berdaftar yang menyediakan pinjaman kepada para wanita untuk memulakan bisnes secara kecilan.

Sebenarnya membuat pinjaman juga adalah satu motivasi untuk kita kuatkan semangat untuk terus dapatkan balik modal dalam masa terdekat. Ia boleh dijadikan satu push factor untuk kita supaya tidak mudah putus asa.

6. RISIKO RENDAH

Risiko dalam perniagaan mobile spa ni amatlah rendah, sebab biasanya bila bisnes berkait dengan wanita ni memang permintaannya sangat tinggi. Dekat kampung/pedalaman pun, ada wanita yang nak cantik tau. Cuma kenalah pandai dan ada tekniknya.

Kalau kawasan bandar atau perumahan lagilah lumayan, setiap rumah mestilah ada wanita kan.. Dapat something tak?
Kannn....

Kan dah cakap, bisnes mobile spa ni, senang nak dapat instant cash.

7. ENAM PENJURU INCOME

Okey, jika anda join Kursus The Wakling Beauty ni, anda sebenarnya berpeluang menjana pendatan dari 6 penjuru tau. Bukan hanya satu penjuru hasil dari upah spa semata-mata tau. Ada 5 lagi income lain yang sedang nantikan anda untuk bertindak.

Ini Suhaila konfem, memang tiada di kursus-kursus spa yang lain. Percayalah.

8. JANA PENDAPATAN 4 HINGGA 5 ANGKA

Jika anda sudah menguasai keenam-enam penjuru income tersebut, tidak mustahil anda akan dapat menjana income antara 4 hingga 5 malah enam angka tau..

BONUSSSSS

Takkan lah bila dah terjebak dengan ilmu kecantikan ni tak nak amalkan untuk diri sendiri, betul tak? Tak ke nanti suami pun makin sayang bila tengok isteri makin cantik dan sihat, anak-anak pulak bila ibu dah ada pendapatan lumayan mesti seronok mereka kan. Asyik kena bawak jalan jer.. heheheee


Memang duit bukan segala-galanya. Tetapi segala-galanya perlukan duit. Kadang-kadang dengan masalah duit pun rumah tangga jadi porak peranda, anak - anak asyik stress tengok kenkawan asyik post fb jalan-jalan makan angin, tapi diorang duk terperuk kat rumah je. Maklumlah semua orang nak update facebook kan.

Jadi tidakkah anda rasakan ini satu big why buat anda untuk keluar dari kemelut dan masalah kewangan? Sudah-sudahlah menjadi surirumah yang hanya pandai buat kerja rumah. Jom buat satu kerja yang boleh menggembirakan hati semua ahli keluarga kita, termasuk ibu dan ayah kita.

Jom sama-sama balas budi dan jasa mereka ketika kita masih kecil dahulu. Tidak terbalas jasa mereka sebenarnya, tetapi jika ada peluang, lebih baik dari tiada langsung kan.

TWB telah banyak membantu para suri rumah, ibu tunggal, pelajar dan ramai lagi wanita yang ingin mengubah nasih hidup mereka dengan menjana kewangan keluarga, bantu ringankan beban suami, dari kerja sangat stress sekarang dah buat bisness yang sangat enjoy dan pendapatan lumayan, dapat belanja anak-anak, suami dan mak ayah makan sedap-sedap, dan banyak lagi kisah, boleh baca antara 5 kisah mereka disini  5 kisah wanita jana pendapatan lumayan.



Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Kursus Spa The Walking Beauty, bolehlah hubungi Suhaila dengan segera tau. Jom kita sama-sama menjana pendapatan dan membantu keluarga tercinta



Suhaila Binti Mamat
Alumni The Walking Beauty 
(01126047745) klikk >>>>> Wasap Suhaila








.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my