Social Icons

Tuesday, March 19, 2019

Mobile Spa Satu Pelaburan Yang Bijak

Assalamualaikum wbt, dan salam sejahtera. Apa khabar?

Pertama sekali Suhaila ucapkan ribuan terima kasih kerana korang sudi klik klik ke blog Suhaila.

Tentu korang semua sudah tahu yang mobile spa sekarang ni tengah trending kan? Tapi korang tengah usha usha dan korang sebenarnya masih was was atau masih tertanya-tanya betul ke buat bisness mobile spa ni boleh balik modal atau boleh ke buat duit dengan mobile spa ni, atau pun untung ke buat bisness camni kan?

Ehh, nak daftar kursus spa ni bukan murah-murah kan, ada yang 5-6 ribu, malah ada yang mencecah hingga puluhan ribu ringgit!!!! Makkk aihh, mahal ni weiii... boleh buat labur ke ni? ada bran ke ni?

Okey, untuk pengetahuan korang, Ya, ada orang yang buat mobile spa ni tidak menjadi, tiada untung, lambat pulang modal malah banyak masalah lain pulak yang timbul, contohnya tak pasal-pasal dibebani hutang pinjaman pulak. Tapi kenapa? Kata trending?

Salah satu sebabnya diorang ni terkontang kanting. Buat bisness sorang sorang, tak tahu cara nak buat marketing, tak tahu nak buat poster, tak tahu nak promot macam mana. Haaa, memang down lah, last sekali hangkat tangan, surrender.. Tapi hutang buat modal tetap kena bayar! aduiii makin terbeban pulak jadinya.

Silap hari bulan,bak kata satu lagu tu (tak ingat sape nyanyi, hehehee) "gali lobang tutup lobang".. haaa gitulah nasebnyaaa...

Itu dari segi modal, macam mana pulak dari segi masa? Ada kursus makan masa hingga 2@3 hari, seminggu, malah berbulan bulan. Kalau korang still lagi single mingle, tiada komitmen, takpelah. Tapi macam mana pulak untuk suri rumah, ibu-ibu, atau part timer?

Ingat boleh ke tinggal anak lama lama? Boleh ke bos nak bagi cuti lama-lama? hishh memang susahlah nak join kursus macam tu kan.

Alhamdulillah, terima kasih kerana still tak tukar chanel, heheee..

Psstttt... korang, meh nak habaq mai kat hampa semua.. kami ada berita gumbira nak bagitahu hampa tau.. dengan Kursus Mobile Spa di bawah Projek The Walking Beauty atau lebih dikenali sebagai TWB korang boleh setel semua masalah diatas.

Projek TWB memang dijamin sangat berbaloi, dan korang bakal membuat satu pelaburan yang sangat bijak. Kerana, Kursus Mobile Spa TWB ni adalah kursus spa yang paling murah, praktikal dan sangat singkat masanya.

Walaupun murah, praktikal, dan masa trainingnya singkat, tetapi alumni yang terhasil dari Projek Mobile Spa TWB sangat kebaboommm tau! Sudah ramai yang balik modal antara sebulan hingga dua bulan sahaja. Ada tau! Bukan calang-calang ni.

Mesti korang dah tertanya-tanya, berapa yuran kursus Mobile Spa TWB yang murah ni kan. Okey untuk pengetahuan korang, untuk bulan Mac 2019, kami ada menyediakan 2 pakej istimewa iaitu Pakej A RM1999 manakala Pakej B pula ialah RM2999.






Ya Allah, murah berganda-ganda dari kursus spa di tempat lain!!! Dah laa murah, korang bukan bayar yuran semata-mata jer tau, korang akan dapat jugak kit mengikut pakej mana yang korang bayar.. Ya Allah mana nak dapat ni.. Habis jer training terus boleh run mobile spa korang. Sangat pantas kan.. Sebab tu boleh dapat balik modal dengan cepat.

Untuk masa training pulak, jangan terkejut korang hanya perlukan masa hanya satu hari sahaja, tu pun antara 4 hingga 5 jam sahaja. Percaya ke tak ni?

Boleh percaya, sebab apa boleh cepat macam ni sekali. Bukan ajaran yang cincai-cincai ye, heheee. Sistem kami di Projek Mobile Spa TWB ni adalah One To One Training. Hanya seorang peserta sahaja yang trainer akan training pada satu-satu masa, dan peserta akan terus buat praktikal kepada seseorang seolah-olah buat terus kepada custemer mereka.

Praktikal lebih baik dari teori kan. Peserta juga ada dibekalkan sebuah buku panduan atau kitab modul. Supaya sekiranya mereka terlupa step, mereka boleh merujuk semula dalam kitab tu. Dalam kitab tu jugak ada panduan harga yang boleh dibuat panduan untuk penetapan harga kepada bakal custemer.

Haaa, best kan Projek Mobile Spa TWB ni. Anda rasa berbaloi kan, jika buat pelaburan disini. Okey untuk kuatkan lagi semangat korang dah berkobar-kobar ni, moh layan update alumni TWB yang terbaru ni.. Enjoyyyy





Paling Win, Rm507 dihujung minggu sahaja







Korang boleh decide sekarang. Sama ada Pelaburan dengan Projek Mobile Spa TWB adalah pelaburan yang bijak atau tidak. Lagi cepat korang decide, lagi cepat korang boleh buat keuntungan. Haaa gitewwww

Untuk info yang lebih lanjut, korang boleh join Free Preview dalam group wasap pada hari khamis ni pada 21 Mac 2019. Hubungi Suhaila untuk join Preview ni ye.

Suhaila (01126047745)
Alumni Projek Mobile Spa TWB
Fb: Suhaila Mamat


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my