Social Icons

Thursday, March 14, 2019

MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN

Hai, Assalamualaikum.. pertama sekali Suhaila ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi klik klik ke blog Suhaila.

Entry kali ni Suhaila nak ceritakan betul ke dengan hanya buat mobile spa boleh membantu para wanita menjana pendapatan mereka?

Jawapannya ialah, BOLEH!

Kalau tak percaya, memang ramai sangat wanita diluar sana yang buat bisnes mobile spa ni, dah macam trend terkini dah sekarang ni, boleh google berapa banyak kursus-kursus spa yang disediakan sekarang ni. Memang banyak sangat.






TAK PERLU KEDAI/MODAL RENDAH

Tapi, Suhaila tak nak cerita kursus spa diluar sana tu, Suhaila nak cerita pasal kursus spa Projek TWB iaitu Projek The Walking Beauty. Projek TWB ni, beroperasi atau bergerak secara tanpa kedai, iaitu secara mobile atau home spa. Maknanya memang tak perlukan sebuah kedai pun untuk mulakan bisnes spa ni. Nak tahu lebih lanjut mengenai TWB boleh baca di sini.

Ok, berbalik kepada betulke bisnes Mobile Spa Boleh Bantu Wanita Jana Pendapatan? Dengan Projek TWB memang terbukti sangat boleh. Kenapa kami yakin boleh bantu wanita jana pendapatan? Sebab memang ramai yang telah mengakuinya. Okey Suhaila bagi bebarapa sebab ye kenapa korang semua wajib join Projek TWB dan bukan kursus spa lain tau.

HOME SPA

MOBILE SPA


GROUP SUPPORT HAPPENING

Bagi Suhaila, untuk buat apa apa bisnes sekali pun, sokongan sangat sangat lah penting. Jika diri sendiri memang sudah mempunyai kekuatan mental dan fizikal serta banyak idea-idea baru yang sering datang, okeylah mungkin korang tak perlukan sokongan orang luar.

Tapi bagi korang yang pernah buat bisnes sebelum ni, tapi sering gagal dek kerana kekurangan sokongan dan idea. Nah, ini adalah peluang terbaik untuk anda. Kami mempunyai group support yang sangat sangatlah happening, setiap orang alumni TWB akan diserap terus ke dalam group support.

Korang perlu tahu ye, ada kursus diluar sana yang hanya mengajar cara cara untuk layan custemer sebaiknya tetapi hanya setakat itu sahajalah, habis kursus, maka korang geraklah spa korang sendirian. Idea promosi, marketing, atau mungkin korang ada terlupa apa-apa nak tanya siapa? Sebab itulah pentingnya kawan-kawan di support group.

Dalam group ini, korang boleh tanya apa-apa sahaja soalan, atau berkongsi idea. Korang tak perlu takut atau takkan rasa keseorangan atau terkontang kanting nak jalankan bisnes. Percayalah, korang akan dapat walau seorang custemer. Tak pernah lagi ada yang memang takde custemer, kalau join TWB, jadi anda tak perlu risau tak dapat custemer tau.. In Sya Allah, kami semua akan tolong anda sebaik mungkin.

6 PENJURU INCOME

Okey, untuk pengetahuan korang lagi. Poin ni, memang takkan ada pada mana mana kursus spa lain tau. Iaitu korang bukan hanya dapat satu income dari servis spa korang semata mata je tau, korang boleh dapat 5 lagi income tau, jadi semuanya 6 income dengan hanya satu projek spa. Bayangkan setiap bulan, ada 6 penjuru income bakal masuk ke dalam akaun korang. Tu belum lagi termasuk gaji, bagi korang yang berkerja, hehee..

Melalui salah satu 6 penjuru income ini juga, korang masih boleh dapat income walaupun korang tidak buat servis tau. Haa camane tu? Ya dengan Projek TWB, para wanita masih boleh jana pendapatan walaupun tidak buat servis spa. Contohlah, wanita kan mesti ada yang dah kawin dan mengandung dan berpantang, masa2 macamni macam mana nak buat servis? Tak boleh kan.. Tapi still income korang boleh masuk dari penjuru lain tau.

Kita wanita ni banyak tanggungjawab lain kan, sebab itulah founder kita cipta income ini khas untuk team Projek TWB tau. Ada masa-masa kita tak dapat nak buat servis spa, takkan nak hampakan harapan custemer betul tak? Then kita tetap ada cara untuk pastikan custemer tetap menadapatkan servis spa. Camane caranya tu? adalah.. kenalah join dulu. heheee

PRODUK SEMULAJADI 100%

Okey, next apalagi yang membantu para alumni TWB menjana pendapatan mereka apabila mereka join Projek TWB. Bahan atau produk yang digunakansangat penting untuk membina kepercayaan pelanggan. Di dalam Projek TWB ni, kami menggunakan 100% produk Shaklee yang mana produk yang sangat dipercayai oleh ramai orang, Kami tidak menggunakan sembarangan produk yang berkemungkinan akan membahayakan pelanggan tau.



TWB TELAH BANYAK MEMBANTU WANITA JANA PENDAPATAN

Banyak bukti yang telah diberikan oleh alumni TWB bahawa mereka telah berjaya tambah pendapatan yang lumayan dengan hanya melakukan bisnes mobile/home spa Projek TWB.





PELUANG BERCUTI KE LUAR NEGARA SECARA PERCUMA

Lagi keistimewaan untuk semua alumni TWB, dan korang yang berminat nak join TWB, iaitu korang 100% berpeluang untuk bercuti keluar negara. Siapa tak nak bercuti luar negara kan, dengan pendapatan Projek TWB korang berpeluang dan in sya Allah mampu. Malah korang juga berpeluang mendapatkan trip percutian secara PERCUMA tau.




Trip percuma dari Shaklee
UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH WASAP SUHAILA DI 01126047745 (Alumni Projek The Walking Beauty)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my