Social Icons

Saturday, December 14, 2013

kembara dunia baru...


Dengan lafaz Bismillahhirrohmanirrahimmm...

Dengan ini bermulalah pengembaraan saya sebagai blogger....

memang tidak pernah terlintas di fikiran pun dulu nak berblog-blog ni.. tak reti lah menulis-nulis bagai ni... tetapi di atas nasihat dan dorongan daripada mentor-mentor yang sedang berhuru hara terpaksa kaya sekarang ni... siapa yang tak nak ikot jejak mereka kan?? 



Alhamdulillah.. berkat solat dhuha pg tadi, Allah izinkan blog saya siap dengan bantuan dan belas ihsan daripada en Arham Zulqarnaen siap lah blog saya ni 'awal' daripada sepatutnya.. heheeee 
terima kasih banyak en Arham ye... jasamu akan di kenang.. In Sya Allah... semoga Allah murahkan rezeki en Arham sekeluarga.. Amiinn..

Alhamdulillah sekali lagi.. atas nasihat emak saya Affni Shahida juga.. iaitu sentiasa follow up dan baca status2 senior kat group dan sentiasa update fb (dulukan ada fb jeww...) masing-masing sekurang-kurangnya 2 kali sehari.. jadi ikutkan jelah... side effect nya pulak terpaksalah saya terlancar pulak nak tulis entri pertama saya ni... hins hins hins (ehh? kenapa kembang pulak hidung ni?? ) jangan cakap banyak, buatkan je.. 'the fast action is the fast result'... terhegeh hegeh action, terhegeh hegeh lah result.. betul tak?


Rasanya cukup lah untuk entri pertama saya kali ini.. (sebagai warm up) kang takut tersyiok sendiri pulak..  kang tak pepasal lain  yang di pikir, lain pulak yang ditulis... mungkin entri kali ini sangat simple ja.. tapi saya sangat menghargai jika ada yang sudi komen dan berikan kritikan yang membina untuk saya supaya lebih matang dan berkesan untuk menulis entri-entri seterusnya di masa-masa akan datang...
Harapan saya semoga mendapat tunjuk ajar daripada pembaca-pembaca yang di hormati sekelian... tunjuk ajarku sifu..
Sekian, Assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my