Social Icons

Tuesday, May 27, 2014

AKHIRNYA AKU PERGI JUA, OMG (ONLINE/OFFLINE MARKETING GENIUS) AKU DATANG!!!

Assalamualaikum wbt....

Tiada kata untuk menjelaskan betapa bersyukurnya saya kerana dipertemukan dengan keluarga EMPAYAR MFMS (the most happening shaklee group in malaysia)...

sejak kebelakangan ini, semakin menjadi-jadi pulak kehangatan dia...

apa taknya... beberapa hari sebelum seminar ini diadakan, saya pada mulanya agak teragak-agak untuk menghadirinya telah terdorong dengan kuatnya untuk turut serta menghadirinya di saat-saat akhir...

ya lah, kelantan ke kuala lumpur bukannya dekat dikk!!!... dan saya masih belum ada geng terdekat untuk pergi sama-sama... giler ke apa nak gi sana sorang-sorang... mau kena jual akakkk!!! dan saya juga belum pernah tinggalkan anak dan suami untuk pergi ke mana-mana...

akhirnya, setelah setelah berfikir selama sehari, saya buat keputusan aku kena pergi!!! dan ianya hanya dua tiga hari sahaja lagi... aaaaaahhhh... tak pernah buat keputusan gilerr camni.. betapa kuatnya aura tu...heheee..

bukan mahal pun yuran rm80 jer.. bilik pun rm80 satu malam untuk dua orang.. ada roomate sorang lagi, dah jadi rm40 jer.. hahahaaa... gilerrr murahhh... tak susah pun nak cari ilmu kalau kena caranya...

alhamdulillah, Allah swt telah mengilhamkan saya untuk bertanya kepada adik ipar, sebab dia memang selalu ke KL... dan segalanya dipemudahkan untuk sampai ke sana dengan selamat...



YEAYYYY.... BERJAYA MENGHADIRI SATU SEMINAR YANG BAKAL MENGUBAH HIDUP KU!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my