Social Icons

Sunday, June 3, 2018

Why Spa The Walking Beauty

assalamualaikum. terima kasih kena sudi klik klik ke blog Suhaila. Suhaila harap, dapatlah menjawab segala kekeliruan anda yang sedang membaca ni.

okey  nombor satu sekali kenapa? kenapa anda perlu atau wajib memilih Spa The Walking Beauty (TWB) ni sebagai titik permulaan untuk anda buat bisnes spa.

PENGENALAN

Memula sekali meh Suhaila perkenalkan apa itu projek spa TWB ni.

Spa TWB ni adalah suatu projek "spa bergerak". yang mana tidak memerlukan anda pening kepala mencari sebuah premis strategik pun untuk menjalankan bisnes spa ini. Jadi, walau siapa pun anda, ia tidak menjadikan satu masalah jika anda betul betul ingin membuat bisnes spa.

Kerana jika anda memang sedang bekerja, walaupun anda seorang student, ia boleh dijadikan sebagai bisnes part time mahupun fulltime untuk anda yang memang sedang mencari peluang untuk buat bisnes.

Bisnes spa bergerak ni juga adalah bisnes yang time flexible. Dimana-mana dan bila-bila masa sahaja ia boleh dilakukan. Contoh untuk orang bekerja atau studen, boleh ambil masa waktu rehat sejam tu untuk buat facial kat surau. Senang kan. Senang senang je dapat duit poket lebih haritu. Manakala untuk suri rumah pula, sesudah setel uruskan hal anak dan kerja rumah, boleh setting time dengan jejiran buat kat rumah diorang, dapatlah duit dapur sikit sesambil membawang tu kan.. hehee gurau jer..

PRODUK - BRAND

Nak tahu jugakkan produk jenama apa team TWB guna? Penting tau, kot2 banyak bahan chemical ke, tak pasal2 rosak muka orang.

Ok, produk yang dipilih team TWB juga adalah 100% menggunakan produk shaklee sebagai bahan utama iaitu untuk facial, scrub, masker, mandian aura dan juga sauna.

Seperti yang anda semua ketahui Shaklee adalah satu nama yang tidak asing lagi di Malaysia ni. Shaklee sangat dikenali dengan produk yang mementingkan kualiti yang semulajadi terbaik, terbukti dan berkesan.

Produk Shaklee sudah bertahan di Malaysia selama lebih 40 tahun. Bermakna produk ini memang sangat diyakini akan keberkesanan dan kualitinya oleh pengguna. Untuk pengetahuan anda Shaklee sangat obses dengan kajian dan kualiti. Mereka sanggup berhabis berjuta-juta USD semata-mata untuk ujian kualiti sahaja. Rata-rata syarikat lain tidak sanggup melakukannya, tapi Shaklee sanggup.

Produk juga memainkan peranan penting dalam bisnes spa. Sebab sesetengah orang dia akan bertanya dulu apa produk yang spa guna, untuk keyakinan mereka, bermakna tidak boleh guna sebarang produk. Spa yang akan bertanggungjawab jika berlaku masalah kepada pelanggan.

Produk Shaklee adalah produk organik yang berasaskan tumbuhan, jadi ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit. Dan seperti biasa, ia telah pun diuji keatas kulit manusia ye, bukan diuji keatas haiwan. kemon kita kan manusia, bukan haiwan. Shaklee berani kerana yakin dengan produk mereka tau, terus uji ke atas kulit manusia.

Produk Shaklee ni dia banyak tak de daripada ada tau.. apa tu?
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna @ lemak trans
  • Tiada menjalani ujian terhadap haiwan
  • Tiada mengandungi bahan peluntur klorin
  • Tiada mengandungi paraben
  • Tiada mengandungi Sodium Lauriel Sulfat (SLS)
  • Tiada mengandungi Sodium Lauriel Eter Sulfat (SLES)
  • Tiada asis hidroklorik
  • Tiada Butyl Cellosolve
  • Tiada mengandungi bahan terlarang
  • Tiada mengandungi dakwat toksin
  • Pembungkusan produk pun selamat dan bebas dari cecair toksik.
Kalau nak tahu, botol shaklee tu sendiri pun "biodegradeable". Bukan main tempah kat kilang plastik biasa biasa je tau. Termasuk dakwat tulisan dia sekali! semuanya mesra alam sekitar. Shaklee kan sangat mementingkan keharmonian dengan alam sekitar. 

Bukan sekadar fokus pada produk dan pembungkusan produk je, malah bangunan ibu pejabat Shaklee tu sendiri pun dibuat dari bahan yang mesra alam semulajadi tau. 

Nak tau tak betapa selamatnya produk spa Shaklee? pengalaman dari beautician sendiri ni ye, tengah-tengah duk tepek masker kat ibunya, tetiba anaknya datang terus ambik masker tu suap dalam mulut dia, tapi takde apa yang nak dirisaukan sebab, memang boleh makan pun. Produk Shaklee dijamin selamat. Kan dah cakap, best buat spa guna produk shaklee. 

Scrub/masker spa TWB memang boleh dimakan. Ada orang takut nak buat treatment untuk ibu mengandung, takut effect baby dalam perut, kat situ pun dah nampak dia guna bahan yang mengandungi bahan kimia, yang bahaya untuk ibu mengandung. Tapi dengan spa TWB, tak perlu risau, semua bahan selamat untuk sesiapa saja. Best kann... takde istilah rugi custemer, betul tak.. hehhee

Kenapa Gunakan Produk Shaklee untuk spa?
= Always Work
  • USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan R&D 
  • Bukti dalam lebih 100 kertas kajian saintifik, 90 darinya telah diterbitkan di dalam majalah-majalah
  • 70 kajian klinikal telag diterbitkan
  • 60 orang saintis Shaklee
  • 50 patents
  • 54 pingat emas yang dimenangi atlet antarabangsa
  • Memperkasakan angkasawan NASA
  • "Landmark Study 2007" yang dikendalikan dengan kerjasama penyelidik-penyelidik daripada UC Berkeley School Public Health
Shaklee yakin beri JAMINAN bahawa produk mereka BERKESAN dan DIJAMIN SELAMAT. Sebab mereka ramai saintis yang buat kajian.

SUPPORT

Dalam masa yang sama, jika anda join Spa TWB, anda akan ada MENTOR yang akan bagi support, bagi galakan, bagi tips, bagi aura, nak tanya apa-apa semua boleh, ilmu ilmu akan sentiasa dibekalkan. Banyak idea-idea yang boelh dikongsi bersama. Dan yang paling penting, biasalah bila anda berbisnes, orang bisnes banyak ujian yang dia perlu atasi, jadi masa inilah kita perlukan kata-kata nasihat, dorongan dari team member dan juga mentor.

Bila dah start buat servis, bermulalah income dari penjuru-penjuru lain datang. Spa TWB ada 5 penjuru tau. Itu adalah yang paling BEST sekali bila join spa TWB ni. Kalau nak tahu mana datangnya 5 penjuru ni, kenalah join spa TWB ni dulu. heheee

Spa TWB juga tidak hanya mementingkan kecantikan luaran sahaja tau, ia juga sangat mementingkan kesihatan dalaman yang mana akan menyerlahkan lagi kecantikan luaran. Lagi satu yang bestnye, para bautician juga tetap dijaga tahap kesihatan mereka. Biasalah, servis mana yang tak penatkan, itulah untungnya spa TWB ni, kami juga diwajibkan menjaga kesihatan kami, dan semua ni dah termasuk di dalam bayaran full package. Memang sangat berbaloi.

Okey last but not least, banyak lagi sebenarnya kelebihan join spa TWB ni, tapi yang ni yang basic je. Yang detail kena join lah senag nak citer dalam group nanti.

Spa TWB juga ada Annually Travel Chance tau. Maknanya, setiap tahun akan ada satu lawatan ke luar negara bersama founder TWB Spa iaitu Master Ainul Shahrazad. Dengan income 5 penjuru yang yang Spa TWB tawarkan, anda mampu untuk kumpul duit tau, untuk join lawatan ke luar negara ni. Tahun ni In Sya Allah, Dec 2018, Team Spa TWB akan ke PARIS!!!!! Syioookkkkkk kan.

Amacam, best kan join Team Spa TWB ni. Jom lah join kami SEKARANG! pencarian agen seluruh Malaysia diperlukan. Boleh start menabung untuk ke PARIS uolsss.. heeeheeee

Untuk sebarang soalan dan keraguan boleh hubungi Suhaila di 01126047745

Suhaila Agen Spa TWB KELANTAN

MAKE YOUR DECISION RIGHT NOW,!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my