Social Icons

Saturday, August 4, 2018

TWB THE GLAMOUROUS MOBILE SPA

Assalamualaikum, salam sejahtera dan terima kasih kerana sudi klik klik ke blog Suhaila yang glamour ni.. hehehee jangan marah haaa

Siapa yang tidak ingin kelihatan glamour kan, kita orang perempuan ni jatuh ke wajib tau menjaga kecantikan dan kesihatan untuk suami terchintaa giteww.. Wajib nampak paling glamour depan suami dan anak anak, Barulah suami tu melekat je dengan kita kan. Barulah rumahtangga aman bahagia kekal sentiasa giteww hendaknya.

Nak nak kita yang dah beranak pinak ni, kena maintain tau. Penjagaan kecantikan dan kesihatan tidak boleh diabaikan ye. Penampilan mestilah kena jaga biar nampak gorgeous dan glamour gitew. Camane nak glamour?

Haaa, meh nak citer.. TWB The Glamourous Mobile Spa boleh bantu anda. TWB ni ialah singkatan daripada The Walking Beauty. Satu projek yang diperkenalkan khas buat wanita-wanita untuk menjadi glamour, cantik, mulus pulus gitew. Untuk pengetahuan anda, TWB The Glamourous Mobile Spa dah sangat sangatlah viral sekarang ni! Buktinya, dah beratus orang ajen di seluruh negara dan pada bulan Julai yang lepas seramai 66 orang peserta dah pun sign up untuk menjadi ejen TWB The Glamourous Mobile Spa seluruh negara tau.



Ehh ehh bukan dalam negara je tau, agen TWB The Glamourous Mobile Spa sangat sangat viral sampai ke luar negara dah, antarnya Brunei, singapore, Dubai, Mesir, UK, Korea, Australia, New Zealand, Indonesia! Wow tengok betapa glamournye TWB The Glamourous Mobile Spa ni. Sampai ke luar negara kau.. hehee

Bukan calang-calang ye TWB The Glamourous Mobile Spa ni. Dengan pengalaman selama 5 tahun menawarkan perkhidmatan dan rawatan kecantikan dan kesihatan terus ke rumah anda, kami terus menerus diyakini dalam memberikan perkhidmatan bertaraf dan berkelas tinggi seolah-olah anda benar-benar berada dipusat atau butik terkenal dan mahal giteww.

Kerana kelebihan TWB The glamourous Mobile Spa adalah terletak pada produknya yang sangat berkualiti tinggi. Produk skin care yang kami guna telah mempunyai kajian oleh saintis-saintis dan dibuat kajian terus keatas kulit manusia. Yang paling penting ia semulajadi dan bebas dari 1500 jenis bahan kimia yang sangat berbahaya yang selalu digunakan dalam produk kecnatikan dan kosmetik yang lintang pukang duk lalu lalang di media sosial sekarang ini.




Ya, TWB The Glamourous Mobile Spa juga tidak menggunakan alatan yang canggih yang benilai ribuan ringgit itu. Sekali lagi ditekankan kami hanya menggunakan produk yang sangat berkualiti dan teknik-teknik yang terbaik untuk kepuasan dan menyelesaikan masalah pelanggan. Mesin mungkin  akan menghilangkan masalah luaran kulit, tetapi produk kami selesaikan masalah dan punca terjadinya masalah itu. Biar lambat asal selamat dan tidak bertambah rugi. Betul tak?




Sebab itu kami memberikan harga yang sangat berpatutan dan mampu milik. TWB The Glamourous Mobile Spa mahukan semua wanita-wanita di seluruh dunia kelihatan sentiasa glamour, cantik dan gorgeious sepanjang masa dimana jua, dan sesiapa sahaja mampu untuk merasainya.

TWB The Glamourous Mobile Spa sangat berbeza dengan home/mobile spa lain diluar sana ya. Kami bukan sahaja memfokuskan kecantikan dan kesihatan pelanggan sahaja, tetapi kepada ajen-ajen juga wajib menjaga kesihatan masing-masing.

Dan yang paling istimewa, TWB The Gorgeous Mobile Spa juga mampu untuk menyelesaikan masalah kewangan para ejen-ejen dengan kelebihan 5 penjuru income yang ditawarkan. Dengan kelebihan instant cash yang ditawarkan ini juga TWB the Glamourous Mobile Spa telah semakin trending sekarang ini.





TWB The Glamourous Mobile Spa juga mempunyai group support yang sangat supportive. Setiap hari tidak pernah sunyi. Segala idea untuk menambah baik, kemusykilan, semuanya dikongsi bersama. Beratus ejen dikumpulkan didalam satu group untuk memudahkan kami bergerak dan saling bantu membantu.








Founder kami juga sangat sporting. Setiap hujung tahun, beliau akan mengadakan lawatan ke luar negara bersama-sama dengan ejen2 TWB The Glamoures Mobile Spa yang ingin turut serta. Semuanya dengan hasil income 5 penjuru yang ditawarkan. Kerana beliau juga adalah kaki travel. hahaa




Nak keluar negara dah tak perlu nak mintak duit suami atau mak ayah dah. Ya, yang tidak pernah ke luar negara sebelum ini pun, berjaya mencapai impian ke luar negara setelah join TWB The glamouorus mobile Spa tau. Impian pun terlaksana giteww. Best sangatkan..

Pepatah ada mengatakan bahawa ke mana tumpah kuah kalau bukan ke nasi kan.. Bapak borek anak rintik, kuih dibentuk mengikut acuannya... Nak kenal dengan founder TWB The Glamourous Mobile Spa tak? Acuan yang akan membentuk kuih kuihnya mestilah terbukti kan.




Amacam glamour tak founder TWB The Glamourous Mobile Spa kesanyangan kami ni. Dah la cantik, bijak pulak tu.

Oh ya TWB The Glamourous Mobile Spa juga pernah masuk dalam program TV3 tau iaitu Anggun Life. haaa para artis pun dah mula mengenali TWB The Glamourous Mobile Spa tau.




Kami juga sangat mengalu-alukan anda untuk menyertai team kami di TWB The Glamourous Mobile Spa, agar sama-sama dapat meningkatkan taraf hidup serta keluar dari masalah kewangan dan tampil anggun dan glamour giteww.. Jomm...




Untuk sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh call / whats app Suhaila di 01126047745 tau..

Agen TWB Kelantan










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my