Social Icons

Monday, October 22, 2018

Modal Minima Buka Spa

Assalamualaikum wbt

Selamat sejahtera semua.. Suhaila harap semuanya berada dalam keadaan sihat dan tenteram hendaknya. Terima kasih juga kerana sudi klik klik ke blog Suhaila yang sempoi je ni. hehehee

Adakah anda berminat untuk membuka sebuah spa?

Adakah anda mencari spa yang mudah, senang dan seronok?

Adakah anda sudah mempunyai modal, tapi tak banyak?

Berapakah modal untuk membuka sebuah spa sebenarnya?

Okey jika ini adalah soalan-soalan yang sedang bermain di fikiran anda, in sya Allah. Suhaila ada jawapan yang anda cari.

Ya, seperti yang anda tahu, mempunyai spa dengan nama sendiri sudah menjadi trending yang sedang berleluasa sekarang ni kan. Semua orang dah nampak yang mobile spa ni senang dan antara cara yang mudah untuk mendapatkan keuntungan dan instant cash.

Berapakah Modal Minima Buka Spa?

Tapi ramai yang masih tertanya-tanya, berapakah modal minima buka spa ni?
Dan ramai juga yang masih tercari-cari guide dan juga modal yang rendah untuk buka spa. Adakah mahal? Berapa agaknya ya modal minima untuk buka sebuah spa?

Biasanya, untuk buka sebuah spa, mesti kena ada sebuah premis untuk djadikan kedai atau butik spa kan? Ni yang biasa kita lihat dan kenal kan. Berapa pulak harga untuk beli atau sewa sebuah premis ni, lagi-lagi yang di tingkat bawah kan. Strategik. Senang orang tengok, tahu dan masuk. Dah tentulah kos premis tu sendiri dah tinggi kan. Jangan kata nak beli, sewa pun belum tentu lagi mampu kan. Tau lah property sekarang ni, mahallll. Belum masuk lagi kos-kos lain. Maunya modal sampai RM15-20 ribu...

THE WALKING BEAUTY PROJEK

The Walking Beauty Projek adalah satu projek yang menjalankan kaedah spa bergerak. Iaitu SPA TANPA KEDAI atau orang panggil MOBILE SPA. Yang mana pengusaha spa atau beautician spa tanpa kedai ini akan menerima appointment daripada pelanggan untuk tetapkan bila, dimana dan masa yang sesuai untuk mendapatkan servis spa mengikut pakej yang mereka inginkan.

Kebiasaannya, Spa Tanpa Kedai ini akan mengunjungi pelanggan di rumah, di tempat kerja mahupun di hotel mengikut kemahuan dan keselesaan pelanggan.

Haa, nampakkan betapa jimatnya Spa Tanpa Kedai ni. Tak perlu dah nak fikir berapa kos beli atau sewa premis. Tak perlu lagi nak cari kawasan strategik untuk premis. Tak perlu nak fikir lagi tentang kos premis, barang dan peralatan spa, seperti tab mandi, katil spa, bilik sauna, kerusi, meja, troli apa bagai, steamer, sinki, bil utility dan lain-lain lagi. Gaji pekerja pun kena ambil kira jugak, kos operasi aje, dah dekat Rm15k. Lain lain kos lagi. Tak ke hampir Rm20k. Mahalnya.. Pengsan mak yang baru ada modal 2ribu ni kan, tapi masih minat nak buka bisnes spa.

Okey, untuk anda yang betul betul nak jadikan bisnes spa ni sebagai punca pendapatan yang menguntungkan, anda sangat sangat dialu-alukan. Sertailah Projek Spa Tanpa Kedai kami. The Walking Beauty Projek akan membuka laluan untuk anda menambah pendapatan yang sangat menguntungkan.

Mobile Spa ini sangat sesuai kepada anda yang mempunyai modal yang rendah, tapi memang minat sangat untu run bisnes ni. Tak perlukan modal yang berpuluh ribu pon. Tapi ianya sangat senang, mudah, seronok dan enjoy sangat untuk diuruskan.

Mobile Spa ni adalah alternatif yang sangat menarik. Kerana ia sangat FLEXIBLE. Flexible dari segi modal, masa dan tempat. Faham-faham jelah, zaman sekarang ni semua orang nak cepat jer. Semua pun sangat busy mengejar masa, tak kira lah suri rumah ke wanita bekerjaya ke, semua sibuk sampai takde masa untuk menguruskan dan jaga penampilan diri, nak manjakan diri dan berehat.

Ini adalah antara penyebab Mobile Spa menjadi trending sekarang ni. Ia senang dan boleh bergerak kemana-mana sahaja pelanggan berada dan pada bila-bila masa pelanggan mahukan servis Mobile Spa TWB.

Bila semua orang busy, mereka tiada masa untuk ke premis atau butik spa. jadi dikesempatan ini lah
perlu diambil untuk menjana pendapatan. Sediakan servis yang pelanggan mahukan dengan modal yang sangat minima.

PERCAYALAH, KOS MOBILE SPA TWB SANGAT MINIMA. 
HANYA DI BAWAH RM2000!!! 

Murahkan, dah la sangat minima, duit boleh masuk hari-hari macam air terjun jer. Tidak mengira latar belakang, sesiapa pun boleh buat Mobile Spa TWB ni. Dengan ilmu-ilmu dan skills yang akan diterapkan, semua senang nak cari pelanggan. 

KOS MURAH = MOBILE SPA TWB = SENANG BUAT DUIT!

Kami di TWB team sedang mencari agen-agen spa diseluruh negara Malaysia. Kursus spa disediakan. Jangan risau okey. Lagi best, dengan modal minima untuk buka spa bawah rm2000 tu, semua dah complete tau untuk semua agen-agen baru. Maknanya, korang bayar full pakej bawah rm2000 tu, korang tak balik tangan kosong tau, selepas training je, dah boleh buat servis gituuu.. syiookkk kan.

Takdelah, lepas training, nak kena fikir cari produk, tools dan sebagainya lagi. Dengan beg spa sekali tau korang dapat, slogannya macamni, lepas training terus boleh tarik beg pergi buat duit. haa best giler kan.

korang rasa nak tahu dengan lebih lanjut lagi? cecepat pm Suhaila tau, tulis kat situ "saya berminat nak buat mobile spa", maka fahamlah Suhaila kenapa korang pm Suhaila ye.. hehee
taknak nanti entah sape2 nak apa mesej kita kan. tak nak layan. nak layan orang yang ada urusan je kan kan kan..

okeylah ini nombor wasap Suhaila ye, senang je nak hafal

011.260.477.45
011.260.477.45
011.260.477.45

Kenapa tak guna link? saje je, nak tau korang ni betul2 minat ke tak, nak run mobile spa under TWB, hehee

okey cepat tau, bulan okt 2018 ni harga istimewa lagi tau, start bulan depan yuran akan dinaikkan.

Suhaila - 01126047745

#MobilespaMachang
ig:beutySu
fb:SuhailaMamat


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my