Social Icons

Tuesday, January 20, 2015

5 TIPS M.E.S.T.I KURUS

Assalamualaikum w.b.t..

Pertama sekali terima kasih banyak-banyak  saya ucapkan kepada anda semua kerana sudi membaca blog kimaziq..

PERLANCARAN EBOOK NECK

Tanggal 13 Januari 2015 yang lalu, sebuah lagi ebook yang bertajuk Now Everyone Can Kurus (NECK) telah pun dilancarkan dengan jayanya, dan kami sebagai agen NECK telah pun mula mengedarkannya.



Seramai 20 orang pembaca terawal telahpun memberi komen yang memberangsangkan dan positif, masing-masing sangat teruja dengan ebook NECK ini. Mereka menyatakan ebook ini antara yang terbaik mereka pernah baca, superb!, best!, awesome! Dan macam-macam lagi.

Sebanyak 10,000 naskah ebook (fizikal) telah ditempah oleh para agen NECK dalam masa 2 hari selepas ia dilancarkan, dan ia adalah edisi terhad. Satu jumlah yang agak besar untuk jangka masa yang singkat. Kami juga sudah pun mula mengedarkannya..

Dengan saya masih ada lagi 50 naskah, kepada 50 orang yang terakhir ini sahajalah saya dapat berkongsi, dan saya ingatkan lagi ia adalah EDISI TERHAD!! Siapa cepat dialah yang dapat… (untuk buku fizikal, ebook no limit hehee)



Kerana projek ini akan bermula secepat yang mungkin. Kami tidak mahu semangat anda yang berkobar-kobar hendak mendapatkan berat badan ideal dan ingin sihat ini mula luntur, haa tak mau tak mau.. Jadi setelah cukup kuota yang kami mahukan, ia akan terus bermula.

Rugi jika anda terlepas peluang ini..

Jadi tunggu apa lagi,  dapatkan ebook Now Everyone Can Kurus dengan segera..

TUJUAN EBOOK NECK DIHASILKAN

Ia adalah bertujuan tidak lain iaitu untuk menyeru seluruh rakyat Malaysia amnya dan yang ‘bam bam’ khususnya supaya mendapat berat yang yang ideal dan sihat. Kerana kegemukan adalah antara punca datangnya segala penyakit.

Sebenarnya ramai juga antara kenalan saya yang memang nak kurus, tetapi masih banyak alasannya untuk sedapkan hati sendiri, antaranya..

 “alah biarlah gemuk, janji bahagia”

“taka pa, orang lain pun lagi gemuk”

“tak boleh lah, aku ni jenis yang memang suka makan”

Ini bukan alasan yang baik sebenarnya, boleh ke bahagia bila dah kena penyakit? Orang lain tu boleh tolong kita ke kalau kita sakit? Dan kalau diet sekalipun, siapa suruh tak makan? Jadi memang tak ada alasan ye!!

Cubalah renung-renungkan dan fikir-fikirkan, ini bukan tentang diri kita seorang, cuba fikirkan juga tentang orang kesayangan disekeliling kita. 

Adakah kita akan menyusahkan mereka kerana kita sakit kelak?

Apa akan berlaku kepada mereka jika kita sudah tiada kelak?

Contoh mereka yang dah mendapat hidayah awal... jom layannn




BAGAIMANA NAK DAPATKAN EBOOK INI?

Terdapat 2 cara yang boleh anda pilih:-

1. Beli pada harga RM10 – Bank In ke Cimb (7611290641- Suhaila bt Mamat)

2. Dapatkan secara PERCUMA – dengan syarat anda wajib klik butang share dibahagian bawah entri ini. Ia juga adalah amanah kepada anda yang ingin dapatkan naskah secara percuma daripada penulis ebook ini.

Setelah anda membuat salah satu kaedah diatas, anda boleh lah download ebook tersebut disini:-

   


TIADA BUDGET

Sejujurnya kami tiada budget yang besar untuk mempromosikan ebook ini, apatah lagi untuk menerbitkannya menjadi buku fizikal, kerana ia akan menelan kos yang tinggi.

Akan tetapi, kami tetap ingin berkongsi ilmu ini dengan anda seramai yang boleh tanpa mengeluarkan modal yang besar. Terutama kepada mereka yang benar-benar ingin mendapatkan berat badan ideal dan ingin sihat.

Jadi, selain ia memang amanah daripada penulis saya juga memohon jasa baik pembaca entri ini sekalian  agar menyebarkan ilmu dengan menekan butang SHARE dibawah.

Semoga kita sama-sama dapat menyebarkan ilmu yang berguna ini kepada lebih ramai orang, dan semoga ia memberi  manfaat kepada mereka juga.

Manalah tahu kan, dengan asbab kita dah SHARE kan ilmu ini, mereka juga akan mendapat kesihatan yang lebih baik juga.

Akhir kata, saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada anda kerana sudi membaca hingga habis, dan saya juga akan mendoakan anda supaya berada dibawah limpahan rahmat Allah swt dan mendapat ganjaran dariNya kerana menyebarkan ilmu ini. Aamiin…

SUHAILA MAMAT
‘Now Everuone Can Kurus’

011-22175813/011-26047745


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.


Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my